ژانویه 18, 2021

رابطه بین مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی شعب بانک کشاورزی استان قم- …

توسعه مؤسسات مالی آسیا و اقیانوسیه ادفیپ ۲۰۰۸
بانک برتر ایران در بخش تأمین مالی پروژه‌های فقرزدایی ( طرح حضرت زینب‌س)-برنده تندیس اتحادیه
توسعه مؤسسات مالی آسیا و اقیانوسیه ادفیپ ۲۰۰۷
راه‌اندازی اولین مرکز ارتباطی ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان(Call Center) در سال ۱۳۸۱
اجرا و استقرار طرح سیستم نوبت دهی مشتریان در سال ۱۳۸۱ برای اولین بار در نظام بانکی کشور
بنیان‌گذاری گروه بانک‌های عضو شبکه شتاب نظام بانکی کشور
طراحی و اجرای سامانه ارتباطی و صندوق صوتی برای ارتباط مشتریان با مدیران بانک در سال ۱۳۷۸
طراحی و اجرای طرح راهنمایان مطلع مشتریان در شعب در سال ۱۳۸۳
طراحی و اجرای پایگاه اطلاع‌رسانی (وب سایت) در نظام بانکی کشور در سال ۱۳۷۸
طراحی و اجرای طرح آتیه در نظام بانکی در سال ۱۳۷۷
طراحی و اجرای طرح کودک و نوجوان در سال ۱۳۷۹
طراحی و اجرای صدور کارت‌های اعتباری در نظام بانکی در سال ۱۳۸۲
طراحی و اجرای پروژه جامع بانکداری الکترونیکی مهرگستر
طراحی و اجرای سامانه های مدیریت اطلاعات اعم از: داشبوردDSS ، نظارت، مرآت، شبکه پویای
بازرسی و منابع انسانی ، بیمه (سابکا) ، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)و…
طراحی و اجرای سامانه الکترونیکی معاملات حقوقی
کسب رتبه دوم جهانی از نظر تعداد محصولات کشاورزی تحت پوشش بیمه
برگزیده دریافت نشان و استاندارد بین المللی ارزش برند از اتحادیه اروپا(ISO 10668:2010)
برگزیده دریافت نشان و استاندارد بین المللی کیفیت برتر در صنعت بانکداری
برگزیده دریافت نشان مدیریت روابط عمومی برتر در توسعه نام و نشان تجاری
خدمات برجسته و مسئولیت‌های اجتماعی بانک
طرح حضرت فاطمه زهرا (س) به منظور اشتغال‌زایی برای دختران جوان روستایی
طرح حضرت زینب کبری (س) برای حمایت از زنان سرپرست خانوار
بالاترین حمایت در اعطای تسهیلات بنگاه‌های زود بازده بخش کشاورزی
طرح ایران
حساب سپرده سرمایه گذاری آتیه (طرح آتیه)
طرح حمایت از فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی
صندوق پس‌انداز زنان ایران
طرح حمایت از زندانیان آزاد شده
طرح مشاوره‌ای و راهنمای مطلع(Lobby Tellers)
۲-۶- نتیجه گیری
مدل مورد نظر در این تحقیق مدل مدیریت دانش جاشاپارا است که دارای چهار مولفه خلق دانش، سازماندهی دانش، عوامل تبادل دانش، بکار گیری دانش می باشد اما همان طور که در ادبیات تحقیق ملاحظه شد آنچه در مدل های مدیریت دانش دیگر هم تقریبا مشترک بود این چهار مولفه بود. با این تفاسیر می توان گفت که این چهار مولفه مدیریت دانش که رابطه آن ها در این تحقیق توانمندسازی منابع انسانی مورد بررسی قرار گرفته از جامعیت نسبی در اکثر مدل ها برخوردار است.
طبق پیشینه تحقیق که در این این فصل بیان شده رابطه متغیر مستقل (مدیریت دانش) و متغیر وابسته (توانمند سازی کارکنان) در تحقیقاتی تایید شده که محقق در این تحقیق در پی تایید وجود این رابطه این دو متغیر در شعب بانک کشاورزی استان قم است .
همان طور که در قسمت معرفی بانک کشاورزی بیان شد، این بانک همواره به منظور استفاده از دانش، کسب تجربه و نوآوری در خدمات بانکی، از دستاوردهای علمی داخلی و مطالعه بانک های پیشرو در دنیا بهره‌مند بوده است بنابراین می توان به ضرورت بررسی مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان اذعان نمود.
فصل سوم
(روش شناسی تحقیق)
۳-۱- مقدمه
پایه هر علم، روش شناخت آن است و اعتبار و ارزش قوانین هر علمی به روش شناختی مبتنی است که در آن علم بکار می‌رود. بنابراین روش تحقیق مجموعه‌ای از قواعد، ابزارها و راه‌های معتبر (قابل اطمینان) و نظام یافته برای بررسی واقعیت‌ها، کشف مجهولات و دست‌یابی به راه حل مشکلات است(خاکی، ۱۳۸۶: ۲۰۱). هدف تمامی علوم، شناخت و درک محیط پیرامون ما است. به منظور آگاهی از مسائل و مشکلات دنیای اجتماعی، روشهای علمی تغییرات قابل ملاحظهای پیدا کردهاند. این روندها و حرکتها باعث شـدهاند که برای بررسـی رشتـههای مختـلف بشـری از روشهـای علـمی اسـتفاده شود(ایران نژاد، ۱۳۸۲: ۹). از جـمله ویژگیهای مطالعه علمی که هدفش حقیقت یابی است، استفاده از یک روش تحقیق مناسب، لازم میباشد و استفاده از روش تحقیقی درست به هدفها و ماهیت موضوع مورد تحقیق و امکانات اجرایی بستگی دارد، و هدف تحقیق، دسترسی دقیق و آسان به پاسخ پرسشهای تحقیق است(خاکی، ۱۳۸۶: ۲۰۱). در این فصل به بیان روش شناسی تحقیق می‌پردازیم
۳-۲- روش تحقیق

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید.