چگونه این ۳ تغییر می تواند تأثیر زیادی بر CTA های شما بگذارد

بسیاری از مارک ها از بازاریابی محتوا برای ایجاد آگاهی و گسترش دسترسی استفاده می کنند – تعداد کمتری از آن برای تولید درآمد استفاده می کنند. وبلاگ نویسی ممکن است اولین کانال تبدیلی باشد که مورد توجه بازاریابان قرار بگیرد ، اما این پتانسیل را دارد که روشی قدرتمند و معتبر برای تولید و پرورش نشانه باشد. در حقیقت ، بازاریابی که وبلاگ نویسی را در اولویت قرار می دهند ، ۱۳ برابر بیشتر از تلاش خود می توانند به یک ROI مثبت برسند.

بازاریابی محتوا

وقتی نوبت به وبلاگ نویسی می رسد ، توانایی شما برای تبدیل مشتری به طور ذاتی با قدرت CTA های شما در ارتباط است. شما از قبل می دانید که آنها باید صریح و مختصر باشند ، اما چه کار دیگری می توانید انجام دهید تا آنها را برای موفقیت بهینه کنید؟

۱ ٫ از قرار دادن استراتژیک استفاده کنید

بیشتر CTA های وبلاگ در انتهای مقاله یافت می شوند ، که دقیقاً تصمیمی برای قرار دادن غیر منطقی نیست – اگر یک خواننده موفق شده است مقاله شما را به طور کامل تمام کند ، می توانید با اطمینان فرض کنید که آنها به اندازه کافی در محتوای شما سرمایه گذاری و درگیر هستند. یک اقدام پیگیری را در نظر بگیرید. با این وجود ، اگر به طور مداوم یک CTA پایان نامه آماری ، محبوب ترین مکان برای اکثر وبلاگ ها را پیاده سازی می کنید ، خطر اینکه مخاطبان هدف خود را ایمن بمانید ، درنظر می گیرید و درنهایت همه آنها را نادیده می گیرید. به همین دلیل همیشه مهم است که گزینه های موجود را در نظر بگیرید.
سرمایه گذاری

به عنوان مثال ، CTA های دارای اسلایدها از یک اثبات اثبات شده بهره می برند. هنگامی که یک خواننده در حال پیمایش مقاله وبلاگ است ، این موارد به شکل جعبه ظاهر می شوند. همانطور که از نام آن مشخص است ، جعبه حاوی CTA انتخابی شما از طرف صفحه وب به روشی بصری تأثیر گذار است. معمولاً ، بهتر است از این CTA به عنوان فرصتی استفاده کنید تا به خوانندگان وبلاگ خود محتوای اضافی مربوط به مقاله ای که در حال خواندن آنها است ، ارائه دهید نه اینکه آنها را با یک انگیزه ناموزون مقابله کنید. این قرارگیری CTA می تواند نتایج قابل توجهی را به همراه داشته باشد – در طی یک ماه ، HubSpot یک آزمایش را انجام داد که در آن ها CTA های اسلایدها را به ده مورد از بالاترین عملکرد وبلاگ خود اضافه کردند. آنها تأثیر CTA-slide را با CTA در پایان پست استاتیک مقایسه کردند و دریافتند که این اسلاید دارای یک کلیک بیشتر از ۱۹۲٪ است و ۲۷٪ ارسال بیشتر دارد.

انتخاب CTA با صفحه نمایش کامل ، هرچند نامحدود کم لطفی است ، اما می تواند تأثیر مناسبی نیز بگذارد. بدون شک ، آنها برای تجربه بازدید کننده وبلاگ شما مزاحم هستند ، اما آنها فقط یک بار نشان داده می شوند و به طور واضح مشخص شده اند تا کاربر بتواند به راحتی از آن خارج شود ، و یک CTA تمام صفحه بهترین کار ممکن را برای جلب توجه خود انجام می دهد! شما می توانید از ابزاری مانند OptinMonster استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که خوانندگان وبلاگ شما به صفحه جدید هدایت نمی شوند و می توانند به راحتی آدرس ایمیل خود را از طریق یک اسکریپت روی مقاله ای که می خواهند بخوانند ، تهیه کنند.

۲ effectively به طور مؤثر تبلیغ کنید

ارتقاء محتوای وبلاگ شما اغلب می تواند به طور جدی بر عملکرد آن از جمله نرخ تبدیل تأثیر بگذارد. با وجود این ، فراتر از توزیع مؤثر از طریق کانالهای رسانه ای متعلق ، درآمده و پولی ، استراتژی های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای تقویت قدرت وبلاگ خود و CTA های همراه آن استفاده کنید.

اشتراک مطالب خود را برای خوانندگان آسان کنید. تاکتیک های ساده می تواند شامل ایجاد دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی برجسته در صفحه فرود مطلب مقاله شما و درج عملکردی Click-to-Tweet در CMS شما باشد که به خوانندگان این امکان را می دهد تا یک توییت از پیش جمع شده را به اشتراک بگذارند و خود را به عنوان یک مقام آگاه معرفی کنند حتی بدون نیاز به نوشتن یک پست اجتماعی! گرچه صریح نیست ، این CTA های ظریف است که به آرامی خوانندگان را وادار می کند تا مطالب شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند ، که می تواند دسترسی آن را به صورت نمایی گسترش دهد.

رویکرد دیگر در نظر گرفتن محتوای تولید شده توسط کاربر است. این شامل تشویق خوانندگان شما برای مشارکت در ایجاد محتوای وبلاگ شما می شود و این باعث می شود احساس شخصی تر شود که در این مقاله سرمایه گذاری کرده و با مقاله درگیر شوید. این به نوبه خود باعث می شود که آنها نسبت به به اشتراک گذاشتن آن مستعد باشند – احساس می کنند که نقش مهمی در تصور آن بازی کرده اند. می توانید با ارسال لیست لیست مشترکان یا دعوت نظرات در مورد مطالب قبلی ، اعم از مقاله یا وببینار ، مطالب را جمع آوری کنید. شما همچنین می توانید یک گپ توییتر را هماهنگ کنید ، یک رویداد زنده که توسط یک برند در یک موضوع خاص برگزار می شود و تعدیل می شود و با استفاده از یک هشتگ همه جا تنظیم می شود. جمع آوری پاسخ های کاربر به سوالات شما می تواند به شکل گیری یک مقاله جذاب در وبلاگ کمک کند که از نظرات مختلفی بهره مند شود!

۳ exc منحصر به فرد بودن را ارائه دهید

ایجاد یک احساس فوریت برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای تبدیل کردن ، یک تاکتیک اصلی در زرادخانه های بسیاری از بازاریابان است. این رویکردی است که از ترس یک مصرف کننده در از دست دادن تبلیغات یا پیشنهاد ارزشمند سودمند است. به همان اندازه مؤثر است تا بتوانید علاقه مخاطبان خود را به انحصار افزایش دهید – چشم انداز اینکه چیز خاصی برای آنها در دسترس است ، اما این دسترسی محدود شده است. اگر می توانید فوریت و انحصاری را با هم ترکیب کنید – می توانید تعادل برنده ای غیرقابل انکار را برآورده کنید!

یکی از ساده ترین راه های انجام این کار البته هدف قرار دادن خوانندگان وبلاگ شما با یک تبلیغ خاص است. به عنوان مثال ، اگر وب سایت تجارت الکترونیک دارید ، می توانید از خوانندگان خود این فرصت را داشته باشید که از تخفیف درصدی در محصولات خود استفاده کنند. با ارسال نامه ای به خبرنامه وبلاگ شما ، که نه تنها لیست مشترکین شما را ایجاد می کند ، بلکه به خوانندگان وبلاگ شما ترغیب می کنند تا مطالب خود را به صورت مداوم مصرف کنند ، این امر را به یک روش جنرال سرب تبدیل کنید. وفاداری و خریدهای مکرر. شما می توانید با این کار به خوانندگان خود انگیزه بیشتری دهید تا به عنوان مشترکین وفادار ، اخبار جدیدی از پیشنهادات و تبلیغات بیشتر در آینده دریافت کنند. ثبت نام خبرنامه خرده فروشی مد و H&M مثال خوبی است:

راه دیگر برای ایجاد این احساس منحصر به فرد و منحصر به فرد این است که به خوانندگان وبلاگ خود دسترسی به رویدادهای یکباره مانند وبینارها را پیشنهاد کنید. اگر برند شما قبلاً اهمیت بازاریابی محتوا را تصدیق کرده است ، باید به شدت میزبانی وبینارهای منظم را در نظر بگیرید. برای اینکه با توصیفات تبلیغاتی ویدیویی یا نمایش محصولات اشتباه گرفته نشود ، این وبینارها باید مباحث مکمل مطالب وبلاگ شما را که به خوبی تحقیق شده اند را پوشش دهند و براساس ارتباط آنها با نیازها و علاقه های مخاطبان مورد نظر خود ، ارزش ارائه دهند. برای تبلیغ این وبینارها از مقالات وبلاگ خود استفاده کنید – خوانندگان را به صفحه فرود هدایت کنید تا در آنجا ثبت نام کنند. با جمع آوری آدرس های ایمیل آنها بر اساس چنین موضوعی خاص ، می توانید از این داده ها برای بازاریابی با آنها با مناسب ترین مطالب در آینده استفاده کنید.

این مثال از Hootsuite نشان می دهد که چگونه می توانید از ثبت نام وبینار خود برای جمع آوری سطح مفصلی از اطلاعات استفاده کنید که به شما در پرورش اهداف خود به شیوه ای متناسب و هدفمند کمک می کند.

اگر علاقه دارید نکات بیشتری در مورد چگونگی تقویت عملکرد وبلاگ خود دریافت کنید ، می توانید به کتاب الکترونیکی رایگان ما ، “چگونه به عنوان یک موفق شوید” در اینجا دسترسی داشته باشید.