نحوه استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه برای موفقیت در کمپین بازاریابی

مدیریت پروژه یک مهارت غیرقابل انکار مهم برای هر بازاریاب دیجیتالی است ، اما این یکی از مواردی است که غالباً از آن غافل می شویم – در میان شلوغی از مهلت ها و تحویل های مداوم در حال تغییر ، بسیاری از بازاریابان می توانند یک عمل ساده برای برداشتن یک گام به عقب برای برنامه ریزی نیازهای خود را فراموش کنند. و مراحل بعدی در ساده ترین شکل ، مدیریت پروژه در مورد همکاری ، نبوغ و استفاده از مجموعه ای از صلاحیت های اصلی سازمان به منظور انجام هر چه بیشتر کارآمد و کارآمد است.
برنامه ریزی

مدیریت پروژه از هر یک از ذینفعان اصلی سود می برد (و هر چه بیشتر وجود داشته باشد) از مدیران ، گرفته تا بازاریاب ها ، طراحان ، مشتری ها. حجم ابزارهای مدیریت پروژه در دسترس بازاریابان گواهی بر ضرورت آن است و به شما در اجرای و مدیریت فرایندی کمک خواهد کرد که به طور جدی تلاشهای بازاریابی شما را ساده تر می کند.

اگر تازه از نرم افزار مدیریت پروژه استفاده می کنید ، برخی از ساده ترین اهداف آن را در زیر ذکر کرده ایم:

۱ ٫ ایجاد لیست های چک شخصی برای مدیریت حجم کار خود

Trello ابزاری برای مدیریت پروژه است که فوق العاده مناسب برای مدیریت وظایف شخصی است ، که به عنوان بخشی از یک عملکرد بازاریابی ، معرفی کاملی برای مدیریت پروژه است.

به عنوان ابزاری ، ترلو کاملاً تکمیل آنچه به عنوان روش “kanban” شناخته می شود ، که به دهه ۱۹۴۰ باز می گردد. تویوتا با هدف هم ترازی سطح موجودی ها با مصرف واقعی مواد برای جلوگیری از اتلاف ، شروع به اجرای سیستم در کف کارخانه خود کرد. برای انتقال ظرفیت ، به برقراری ارتباط در زمان واقعی لازم بود ، بنابراین کارگران کارت یا “کانبان” را بین کارگران ، انبار و تأمین کنندگان منتقل می کردند تا مشخص کنند که چه ماده ای مورد نیاز است ، و چه مقدار و فقط چه زمانی مورد نیاز بود

با استفاده از Trello می توانید کارت های خود یا kanbans خود را روی صفحه شخصی خود ایجاد کنید. صفحه اصلی کانبان دارای یک فرآیند سه مرحله ای است: “انجام” ، “در حال انجام” و “تکمیل”. شما می توانید از این گردش کار ساده برای کمک به شما در تجسم حجم کارهایی که باید انجام دهید استفاده کنید و عملکرد خود را مطابق بهینه بهینه کنید.

اگر بتوانید در یک روز کاری در سازماندهی و ساختار مسئولیتهای فردی خود مهارت داشته باشید ، این مهارت ها مقیاس پذیر خواهند بود و می توانید آنها را در یک سناریوی گسترده تر برای بازاریابی اعمال کنید.

۲ tasks کارهای اولویت بندی کنید

اولویت بندی بار کاری شما شامل تعیین مهمترین وظایفی است که باید بر روی آن تمرکز کنید و احساس فوریت در وظایف انتخاباتی خود داشته باشید که به شما کمک می کند تا بهتر و بهتر انجام دهید. به طور خلاصه ، اگر وقت خود را برای اولویت بندی وظایف در نرم افزار مدیریت پروژه خود اختصاص می دهید ، می توانید بهره وری خود را ارتقا دهید.

برای ترسیم اولویت های اصلی خود از یک ساختار اولویت بندی ساده استفاده کنید. می توانید آنها را به صورت مناسب ، یا به ترتیب زمانی ، یا با علامت گذاری به آنها A ، B یا C ، در ابزار مدیریت پروژه خود به طور مناسب مشخص کنید:

الف – اولویت فوری: تکمیل هرچه سریعتر این موارد برای فعالیت شما بسیار مهم است. اگر نتوانید آنها را تکمیل کنید ، این منجر به عدم موفقیت کمپین شما خواهد شد.

B – اولویت مهم: مطابق نام آنها ، این موارد حائز اهمیت هستند ، و عدم تکمیل آنها عواقب منفی جدی برای کمپین شما به همراه خواهد داشت. با این حال ، آنها نسبت به موارد مشخص شده “A” از اهمیت کمتری برخوردار هستند و نسبت به زمان حساس هستند.

ج – اولویت اختیاری: این موارد به هیچ وجه ضروری نیستند ، و بیشتر به عنوان پاداشهای اضافه شده ، یعنی چندین گزینه خلاقانه که می توانید از آنها انتخاب کنید ، مشاهده می شود. عدم موفقیت تأثیر قابل توجهی در اجرای کمپین شما نخواهد داشت.

۳ dates تاریخ تحویل را اضافه کنید

به موقع اجرای برنامه بازاریابی و راه اندازی آن می تواند تفاوت موفقیت و عدم موفقیت باشد ، به ویژه اگر فعالیت بازاریابی دیجیتال شما تحت تأثیر فصلی باشد. هنگام برنامه ریزی و مدیریت یک پروژه ، بعد از اینکه مهمترین وظایف خود را تعیین کردید ، مهم است که تاریخ های کلیدی را بر علیه آنها علامت گذاری کنید.

دیجیتال

هرچه یک کمپین پیچیده تر و چند وجهی باشد ، و ذینفعان بیشتر درگیر شوند ، تعیین مهلت های سختگیرانه بی نهایت مهمتر می شود. Forewarned از پیش ساخته شده است ، بنابراین اگر بتوانید ببینید چه وظایف و فعالیتهایی قریب الوقوع است ، می توانید برای این نقاط عطف برنامه ریزی کنید.

برای مثال اگر می توانید با یک آژانس همکاری کنید می توانید تاریخ تحویل را برای کارمندان داخلی و ذینفعان خارجی تعیین کنید. برقراری ارتباط این مهلت ها در صورت تأثیر ضربه ای و امکان تأثیرگذاری بر شروع فعالیت های دیگر در مبارزات انتخاباتی شما ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

می توانید با گذراندن زمان در طول برنامه ریزی ، تاریخ تحویل واقعی را ایجاد کنید تا در مورد آنچه برای تکمیل هر کار در کمپین خود لازم است فکر کنید. به چه منابعی نیاز دارید؟ کهذینفعان درگیر هستند؟ همیشه به یاد داشته باشید که یک بافر را در مهلت خود بگنجانید تا اطمینان حاصل کنید که آن را برآورده خواهید کرد.

استفاده از ابزار مدیریت پروژه مانند Asana به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تاریخ تحویل را به کارهای فردی اضافه کنید. همچنین اعلان های ایمیل را در مورد زمان انجام این وظایف توسط اشخاصی که به آنها محول شده اند و چه موقع به تأخیر افتاده در اختیار شما قرار می دهد.

۴ budget بودجه خود را پیگیری کنید

مهم است که مراقب هزینه های خود و هزینه های آن باشید. بودجه برای مؤثر بودن کارآیی کمپین شما مهم است ، به ویژه اگر بودجه شما محدود باشد. در بازاریابی دیجیتال ، نوسان هزینه ها بسیار آسان است ، به خصوص اگر تبلیغات پولی را در کمپین خود وارد کنید. کارزارهای جستجو و تبلیغات پرداختی همیشه بر اساس هر کلیک یا هر تصور محاسبه می شود و اندازه گیری عملکرد و نظارت بر هزینه های انجام شده به شما کمک می کند تا از این مدل ها نهایت استفاده را ببرید.

یک مزیت قابل توجه برای حفظ بودجه خود به طور مداوم این است که به شما کمک می کند تا از شوک هزینه های غیرقابل پیش بینی که اغلب می تواند کاملاً مانع یا معیوب یک کمپین شود ، خودداری کنید. این همچنین عاملی است که هنگام ارزیابی اولویت کارهای مختلف باید مورد توجه قرار گیرد. ردیابی بودجه خود به شما کمک می کند تا نظم و نظم داشته باشید و سازمان یافته باشید ، یک رفتار اساسی هنگام انجام و مدیریت یک کمپین بازاریابی دیجیتال درگیر.

پروژه نابغه ابزاری برای مدیریت پروژه و مدیریت بودجه است که برنامه ریزی شده در مقابل هزینه واقعی را در مقابل کار تخمین زده شده برای تکمیل مقایسه می کند ، بنابراین می توانید کرافت بودجه را برجسته و حفظ کنید. داشبورد های مفصل و قابل تنظیم به شما امکان می دهد تا مراقب هر عنصر بودجه خود باشید و همچنین به طور خودکار هزینه های واقعی و دوباره تخمین زده شده را محاسبه می کند.

۵ ٫ پیشرفت خود را نظارت کنید

نرم افزار مدیریت پروژه ، ردیابی و نظارت بر پیشرفت مبارزات انتخاباتی را برای شما بسیار آسان می کند. با شکستن مبارزات انتخاباتی خود به وظایف فردی و تعیین تاریخ تحویل آنها ، می توانید نقاط قوت و ضعف خود را به راحتی ارزیابی کنید ، کدام بخش های کمپین یکپارچه در حال اجرا هستند و تنگناها در کجا ایجاد می شوند. تاریخ های تحویل از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند زیرا به شما کمک می کند مبنایی را برای کمپین خود ایجاد کنید که در مقابل پیشرفت وظایف شما قابل مقایسه باشد.

با تماس با مشارکت کنندگان پروژه می توانید به روزرسانی های وضعیت را به دست آورید ، یا می توانید از ابزار مدیریت پروژه خود استفاده کنید. ابزاری مانند Basecamp به شما کمک می کند تا از رویکرد پراکنده ایمیل ، متون و جلسات به نفع یک مرکز متمرکز ارتباطات جلوگیری کنید. حتی یک برگه پیشرفت خاص وجود دارد که یک جدول زمانی واضح و ملموس را برای شما فراهم می کند تا آنچه را که در پروژه خود اتفاق افتاده است ببینید.

برای پشتیبانی از این برگه پیشرفت ، امکان ارسال پیام هایی وجود دارد که همه افراد با استفاده از این ابزار می توانند به آنها پاسخ دهند. این نه تنها برای ارائه به روزرسانی وضعیت ، بلکه ارائه بازخورد و بحث در مورد اهمیت برخی از کارها در رابطه با اهداف اصلی تبلیغات ، مفید است. اگر ذینفعان خارجی را به ابزار اضافه کرده اید ، می توانید پیام های خاصی را از آنها پنهان کنید و آنها را فقط برای اعضای تیم داخلی خود قابل مشاهده کنید. همچنین امکان پیوست کردن پرونده ها در صورت لزوم وجود دارد.

قوانین و ابزارهای کلیدی شما برای مدیریت مؤثر پروژه به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال چیست؟ ما مشتاق هستیم نکات و دیدگاههای شما را در بخش نظرات زیر بشنویم!