راهنمای ضروری برای استفاده از مطالب برای جذب دانش آموزان

دنیای آموزش بسیار رقابتی است و دانش آموزان هنگام تصمیم گیری در مورد یک دوره یا گواهینامه ، انتخاب بسیار زیادی دارند. برای رقابت برای جلب توجه در دنیای دیجیتالی ، مربیان باید از مطالبی که ایجاد می کنند اطمینان حاصل کنند ، جذاب و آموزنده باشند.

فن آوری های دیجیتال اتصال و اطلاع رسانی را بسیار آسان کرده اند ، اما طرف تلنگر این است که می توان از طریق سر و صدایی با محتویات زیادی که به صورت ساعتی تولید می شود ، سخت شنید. با تبدیل شدن موتورهای جستجو به روشی غالب برای یافتن وب سایت یک مدرس ، داشتن محتوا مرتبط و منحصر به فرد برای رانندگی در ترافیک ارگانیک مهم است.

برای جذب و تعامل دانشجویان ، دانشگاه ها ، دانشکده ها و ارائه دهندگان آموزش باید در آنجا باشند – بصورت آنلاین. در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که چگونه مربیان می توانند از انواع مختلف محتوا برای جذب دانش آموزان استفاده کنند.

دانشجو

وبلاگها

وبلاگها روشی عالی برای هدایت تعامل با مخاطب هدف خاص از طریق مطالب آنلاین قانع کننده و قابل جستجو هستند. بسیار زیاد است که ۳۸٪ از بازاریابان آنها را به عنوان مهمترین شکل محتوا برای تجارت خود ارزیابی می کنند.

اگرچه ایجاد بلاگ های داخلی توسط محتوا یا متخصصان بازاریابی امکان پذیر است ، همچنین می توانید با ضربه زدن به مؤسساتی که با مخاطبان شما طنین انداز می شوند ، محتوا و دسترسی خود را بهینه کنید. علاوه بر این ، ادغام محتوای تولید شده توسط کاربر در یک وبلاگ ، به ارائه بینش های کلیدی در مورد تجربیات دانشجویان فعلی کمک خواهد کرد – یک دارایی بی ارزش ، به ویژه هنگامی که فکر می کنید ۹۲٪ از مصرف کنندگان جوان امروز به همتایان خود بسیار بیشتر از یک تبلیغات آنلاین سنتی اعتماد می کنند.

به عنوان مثال ، دانشگاه ایالتی کلرادو از وبلاگ ValuEd خود برای کشف موضوعات مورد علاقه دانشجویان ادامه تحصیل استفاده می کند. به عنوان یک گروه از دانشجویان آینده نگر که ممکن است در جذب دانشکده احساس ناامنی کنند ، آنها مخاطبی هستند که سوالات و نگرانی های زیادی در مورد روند اخذ مدرک دانشگاهی بعد از زندگی دارند.

این کالج با پوشاندن موضوعاتی از جمله “چرا انتظار برای رفتن به کالج می تواند بهترین انتخاب شما همیشه باشد” و “آیا می توانم یک مدرک عملی تر را دنبال کنم؟” الهام بخش و باز کردن یک خط ارتباطی ارزشمند ، چیزی که موفقیت بسیار خوبی برای موسسه داشته است.

رسانه اجتماعی

۳۲٪ از نوجوانان اینستاگرام را مهمترین شبکه اجتماعی می دانند؛ ۸۱٪ هزاره ها حداقل یک بار در روز توییتر را چک می کنند و ۲۲٪ از جمعیت جهان از فیس بوک استفاده می کنند. دامنه زیادی در رسانه های اجتماعی وجود دارد.

کانال های رسانه های اجتماعی روش های جدید و منحصر به فردی برای تعامل با دانشجویان بالقوه به دانشگاه ها ، کالج ها و ارائه دهندگان آموزش ارائه می دهند. نه تنها این امکان را به دانشجویان می دهد که واقعیات را در یک موسسه مشاهده می کنند ، بلکه می تواند مکالمات و همچنین سطح بالایی از تعامل را با استفاده از کانالها ترغیب کند تا پاسخ سریع به سؤالات یا نگرانی ها بدهد. علاوه بر این ، رسانه های اجتماعی دانشجویان آینده نگر را ترغیب می کند تا با دانشجویان دیگر ارتباط برقرار کرده و در مورد علایق و نیازهای خود اطلاعاتی کسب کنند.

دانشگاه تگزاس از قدرت هشتگ برای ایجاد تعامل و ایجاد آگاهی از برند در بین دانشجویان استفاده می کند. دانشگاه به جای استفاده از تعداد انگشت شماری از هشتگ بی هدف برای وصل کردن هر پست ، دانشگاه بسیار استراتژیک است و هشتگ هایی را برای رویدادها ، دستاوردها و مناسبت های خاص اختصاص می دهد.

به عنوان مثال ، از #HookEm برای تبریک پیروزی تیم گفتار خود در یک رقابت ملی و همچنین #WhatStartsHere برای نشان دادن دستاوردهای دانشجویان و دانشکده های خود در یک جامعه فعال اجتماعی استفاده می کند. تاکنون ، دانشگاه تگزاس ۶۷۷٫۹۴۶ دنبال کننده در صفحه فیس بوک خود – و تعداد آنها را شمارش کرده است.

ایمیل

با ۶۸٪ ایمیل که روی یک دستگاه تلفن همراه باز شده است و بیش از نیمی از آنها در یک تلفن هوشمند مشاهده می شوند ، راهی موثر برای درگیر شدن با آینده است. همچنین می توانید ایمیل را هم در خط موضوع و هم در ایمیل ایمیل شخصی کنید که احتمالاً باعث می شود گیرنده به محتوا بازگردد و کلیک کند تا محتوای شما تشدید شود.

با این حال ، اثربخشی یک کمپین ایمیل مستقیماً با کیفیت محتوای ارائه شده متناسب است. برای طنین انداز شدن با مخاطبان خود ، محتوای شما باید به طور مستقیم با personas صحبت کند ، ضمن اینکه به هر یک از نقاط درد اشاره می کند ، راه حل هایی برای موضوعات ارائه کند. محتوای تبلیغ در ایمیل شامل موارد زیر است:

راه حل

     

  • وبلاگ های مرتبط با موضوع برنامه و اهداف برنامه دانشگاهی که به آنها وصل شده اند
  •  

  • نکات و ترفندها منابعی که مباحثی از جمله آماده شدن برای مصاحبه در کالج را در بر می گیرد و از زندگی در دانشگاه چه انتظاری دارید
  •  

  • توصیفات از فارغ التحصیلان بسته بندی شده در مورد چگونگی کمک به یک دوره خاص به آنها در زندگی پس از کالج کمک کرده است
  •  

  • راهنماها یا کتابهای الکترونیکی را که t را پوشش می دهند راهنمایی کنیدopics مانند نحوه پیدا کردن شغل بعد از فارغ التحصیلی و نقش های ایده آل که یک دوره آنها را برای آموزش می بیند
  •  

  • نمایش ها و بررسی های رویدادهای کلیدی ، اعم از دانشگاهی و اجتماعی برای ارائه طعم زندگی در موسسه شما

بارگیری کنید و دانش آموزان را با گواهینامه های دیجیتالی منطبق با صنعت درگیر کنید. بروشور را بارگیری کنید

دانش آموز

ویدئو

تا سال ۲۰۱۹ ، ترافیک جهانی اینترنت از طریق فیلم ها ۸۰٪ از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می دهد. محبوبیت و دسترسی به ویدیو این رسانه را به بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی محتوا تبدیل کرده است. این تأثیر آن است که ۴ برابر بیشتر مصرف کنندگان ترجیح می دهند ویدیویی راجع به یک محصول تماشا کنند تا اینکه در مورد آن بخوانند.

به عنوان بخشی از استراتژی استخدام ، فیلم همچنین می تواند در ارتقاء اخلاق یک موسسه آموزشی مفید باشد ، همانطور که دانشگاه ققنوس با انیمیشن قدرتمند خود اثبات کرده است. این انیمیشن که برای تبلیغ برنامه های فناوری خود ساخته شده ، داستان روزی را نشان می دهد که شغل خود را در نتیجه اتوماسیون از دست داد و به سمت مطالعه رفت تا به بخشی فعال از عصر دیجیتال تبدیل شود. یک ماه پس از راه اندازی ، این ویدئو بیش از ۶٫۷ میلیون بازدید در یوتیوب دریافت کرده بود.

استخدام

فیلم وقتی می تواند داستان یک دانش آموز را بیان کند ، فوق العاده قدرتمند است. دانشگاه جورج تاون Georgetown Stories را با برچسب ‘داستانهای تازه از تازه ترین دانشجویان’ برای نمایش زندگی ۱۳ دانشجوی کارشناسی ارشد در طول سال تحصیلی با استفاده از قدرت فیلمبرداری ایجاد کرد. با پوشاندن رویدادها ، کلاسها ، مهمانی ها و دوستی ها ، فیلم ها جلوه ای واقعی از آنچه برای یک دانش آموز واقعی در جورج تاون دوست دارد ، ارائه می دهند.

محتوای همیشه سبز

برای اطمینان از ارائه محتوای مناسب و همیشه سبز که می تواند از طریق سیستم عامل ها برای هدایت ترافیک استفاده شود ، یک استراتژی محتوای مؤثر به ترکیبی از منابع نیاز دارد. در حالی که محتوای همیشه سبز می تواند زمان زیادی برای تولید داشته باشد ، این نوع دارایی توانایی اضافه کردن ارزش واقعی به یک تجارت ، بدون محدودیت زمانی و در نتیجه ، رتبه بالاتر در موتورهای جستجو را دارد.

کتابهای الکترونیکی نمونه ای محبوب از محتوای همیشه سبز است که می تواند از محتوای موجود از جمله پست های وبلاگ برای ایجاد ترافیک و گرفتن داده های با ارزش توسط دروازه صفحه برای دستیابی به کتاب الکترونیکی ایجاد شود.

راهنماهای ساده چگونه می توانند در پرداختن به نقاط درد یک دانش آموز بالقوه به روش هضم کننده و بصری جذاب بسیار مفید باشند. با تمرکز بر نکات و ترفندها یا به اشتراک گذاشتن راههای کاربردی مانند “چگونگی دستیابی به شغلی که همیشه خواسته اید” ، یک مربی می تواند محتوای ارزشمندی را ارائه دهد که به نوعی برای حرکت آنها در قیف فروش پیش خواهد رفت.

برای محتوای تصویری با حقایق قابل هضم و آمار ، اینفوگرافیکها ابزارهای تعامل بسیار مفیدی را ایجاد کرده و در سکوهای رسانه های اجتماعی به خوبی کار می کنند. علاوه بر این ، ایمیلهایی با [اینفوگرافیک] در خط موضوع تمایل به دریافت باز و کلیک بالا دارند. اگرچه اینفوگرافیک ها به زمان و منابع نیاز دارند ، اما سهم بودن آنها به دلیل ترکیبی جادویی از طراحی تیز و محتوای مرتبط قابل توجه است و می تواند آگاهی و تعامل برند را با سرعت باورنکردنی سوق دهد.

یک اینفوگرافیک ۳۰ برابر بیشتر از یک مقاله کاملاً متنی قابل خواندن است – مجله موتور جستجو

این توییت

ایجاد شده توسط کاربر

Millennials بطور آنلاین اینترنتی باهوش است و از طریق بررسی و بازخورد مبتنی بر همسالان تحقیقاتی را انجام می دهد تا بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، آنها نسبت به بازاریابی خود تبلیغی محتاط هستند و به جای آن ، نظرات و توصیفات همسالان را ارزیابی می کنند.

در نتیجه ، هنگامی که دانش آموزان هزاره آینده در حال تحقیق در یک مدرسه یا دوره هستند ، آنها برای یافتن اطلاعات بیشتر به دنبال داستان از دانش آموزان و فارغ التحصیلان موجود می گردند. در نتیجه ، محتوای تولید شده توسط کاربر برای ایستادگی از رقبا ، درگیر شدن در رانندگی ، ترغیب شفافیت و ایجاد اعتماد به جای تکیه بر ارتباطات مبتنی بر موسسه برای جلب توجه ، مهم است.

نمونه ای عالی از یک موسسه آموزشی که از قدرت محتوای تولید شده توسط کاربر بهره می برد ، دانشگاه واترلو در انتاریو است.

برای ارتباط با دانشجویان بالقوه با صدای تازه ، مرتبط و قابل اعتماد ، کالج میزبان روزهای معاشرت منظم است که در آن سفیران دانشجویی چت های زنده را اجرا می کنند ، به سؤالات خود پاسخ می دهند و مربوط به دانشجویان می باشند. علاوه بر این ، سفیران دانشجویی می توانند از طریق کانال رسانه های اجتماعی که در حال اجرا هستند ارسال کنند ، با ایجاد کتابخانه ای از مطالب تولید شده توسط کاربر که کالج می تواند از آن برای تبلیغ رویدادها استفاده کند و محتوای وبلاگ جذاب را برای دانشجویان آینده نگر و موجود جذاب کند.

دانشگاه واترلو با استفاده از قدرت محتوای تولید شده توسط کاربر و ارتباط با استعدادهای بالقوه جوان ، دسترسی های اجتماعی خود را گسترش داده و از ۱۱۸،۱۲۹ مورد استفاده در فیس بوک لذت می برد ،به علاوه بیش از ۷۴۰۰۰ دنبال کننده توییتر.

٪ ۴۴۵٪ از هزاره ها به کاربر اعتماد دارند که در مقایسه با ۲۶٪ از محتوای اعتماد ایجاد شده توسط مارک ها – Olapic

با پیشرفت فن آوری های دیجیتال ، محتوا برای درگیر شدن با آنها و تأثیرگذاری بر چشم اندازها اهمیت بیشتری پیدا می کند. به عنوان یک جامعه ، ما اکنون حدود ۸ ساعت در روز را صرف مصرف رسانه های دیجیتالی می کنیم و بسیاری از افراد به جستجوی جهت و بینش از مطالب خوب و قدرتمند می پردازند.

اصطلاح محتوای پادشاه ممکن است روزی صرفاً یک کلمه کلیدی تلقی شده باشد ، اما اکنون معتبرتر از همیشه است. مارک های بزرگی مانند Uber ، ASOS و McDonald از قدرت بازاریابی محتوا برای جذب مردم به سمت محصولات خود استفاده می کنند ، بنابراین به عنوان یک موسسه آموزشی با کیفیت ، چرا شما نباید؟ با بازاریابی محتوا ، آسمان حد است ، بنابراین اکنون عمل کنید و پاداش ایجاد و اشتراک گذاری محتوا را که برای شما و مؤسسه شما بی نظیر است ، به دست آورید.

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت