چرا برای موفقیت در تجارت به استراتژی برنامه ریزی شده محتوا نیاز دارید

با داشتن دیدگاههای متفاوت و متفاوت در مورد بازاریابی محتوا ، می توان یافتن یک استراتژی که به بهترین شکل ممکن باشد دشوار باشد. با این حال ، اقدامات تاکتیکی خاصی وجود دارد که می توانید برای تهیه یک برنامه عملی مؤثر انجام دهید که نتایج مورد نظر و موردنیاز شما را تولید کند.

بازاریابی محتوا

به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از محتوای فرم طولانی فکر کنید ، زیرا این شهرت را برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو دارد. باید تمرکز موضوع خود را برنامه ریزی کرده و آن را با کلمات کلیدی و عباراتی هماهنگ کنید که مخاطبان مورد نظر در جستجوی آن هستند. قالبهای رایج شامل همه چیز ، از فیلم گرفته تا اینفوگرافیک ، تا میکروسایت تعاملی است.

برنامه ریزی

هنگام تهیه یک استراتژی محتوا که برای کسب و کار شما بهترین کار را خواهد کرد ، یک دقیقه وقت بگذارید و اهداف اصلی تبدیل خود را در نظر بگیرید. نوشتن مقاله کوتاه ممکن است به نظر می رسد بهترین مسیر در مقایسه با تلاش مورد نیاز برای یک شاهکار تمام آواز ، همه رقص ۵۰۰۰ کلمه ، کامل با فیلم ها و آزمونها است. اما آیا واقعاً این امر مخاطبان هدف شما و مشتریان بالقوه را به روش های صحیح جلب خواهد کرد؟ حتی اگر یک قطعه با فرم طولانی تر می تواند چند روز کار خوب باشد ، نتایج ماندگار می تواند کاملا ارزش آن را داشته باشد!

به نظر من جالب است که بسیاری از بازاریابان محتوا در خارج از کشور حتی یک استراتژی کاملاً مستند و مستند ندارند. در حقیقت ، مؤسسه بازاریابی محتوا متوجه شد که تقریبا دو سوم بازاریابان محتوای حرفه ای در آنجا حتی زحمت نکشیدن یک نقشه ساده را ندارند. رابرت رز با بیان این مطلب که ۹۵٪ از مؤثرترین بازاریاب های محتوا تا حدودی یک استراتژی دارند ، در مقایسه با ۵۵٪ از کمترین بازاریاب های تبلیغاتی بدون هیچ.

بیایید برخی از نکات برنامه ریزی را برای یک استراتژی بازاریابی محتوای خاص در نظر بگیریم:

     

  • برای انجام چه پژوهشی باید انجام شود؟
  •  

  • چگونه می توانید داده های تحقیق خود را جمع آوری کنید؟
  •  

  • چه تاکتیکی بهینه سازی موتور جستجو را در نظر می گیرید؟
  •  

  • برای کسب و کار شما چه معیارهایی مهم است و نتایج را چگونه پیگیری می کنید؟
  •  

  • آیا برای برنامه ریزی استراتژی کل نگر خود ، به مدت ۹۰ روز یک تقویم محتوا ایجاد کرده اید؟
  •  

  • آیا بقیه وب سایت شما با شاهکار برنامه ریزی شده شما مطابقت دارد؟
  •  

  • محتوای شما از کجا نشأت می گیرد و آن را در چه قالب ارائه می دهید؟

فکر کنید:

     

  • تصاویر و اینفوگرافیک ها
  •  

  • فیلم
  •  

  • پادکستها
  •  

  • نمودارها و نمودارهای داده
  •  

  • کتابهای الکترونیکی (راهی عالی برای گرفتن آدرس ایمیل در ازای محتوای بارگیری)

این عناصر بصری برای برجسته کردن مطالب شما ضروری است. کلمات به تنهایی این روزها کافی نیست. برای جلب توجه و ایجاد جلوه های اجتماعی ، به تصاویر باکیفیت و سایر محتوای تصویری تکمیلی ، نیاز دارید تا به واقع نگاه کنید. سعی کنید تا خوانندگان خود را با استفاده از عناوین زیر در محتوای خود درگیر کنید. امتیاز گلوله (همانطور که در بالا از آن استفاده کردم) یک روش عالی برای تقویت نقاط مهم است! مردم تمایل دارند که از طریق مقالات متن بخورند و به جای خواندن هر کلمه ای که شما نوشته اید ، به دنبال نکات خاص باشند.

خوانندگان نسبت به احساسات واکنش نشان می دهند. مطمئناً هنگام اشتراک هر محتوا باید این موضوع را به عنوان یک عامل اصلی در نظر بگیرید. این که تصمیم بگیرید که به سمت دل های قلبی بکشید یا شاید فقط یک حلقه سریع به آنها بدهید ، همیشه تا زمانی که به طرز ذوق آور انجام شود ، یک استراتژی خوب است!

واقعیت ها و داستان ها می فروشند. من همیشه پیشنهاد می کنم که شما باید یک داستان عالی بگویید. سپس مصرف کنندگان می توانند به نوبه خود به شکلی یا شکل با شما ارتباط برقرار کنند و فوراً احساسات محکمی را به عنوان نویسنده ، تجارت خود به عنوان یک برند و محتوای آینده شما ، هر آنچه که باشد باشد ، شکل دهند. به عنوان مثال ، در Buzzsumo ، تحقیقاتی انجام شده است که نشان می دهد افرادی که هنگام خواندن مطالب نام تجاری می خندیدند و یا تا حدی سرگرم می شدند ، به نوبه خود تمایل بیشتری برای به اشتراک گذاشتن آن محتوا داشتند.

هر موضوع گرایش را بخاطر بسپارید که می تواند به شما در ایجاد محتوای ارزشمند کمک کند. در چند سال گذشته ، هزاره ها مقدار زیادی از مطالب را مصرف می کنند. با ۸۰+ میلیون نفر از آنها فقط در ایالات متحده ، این جمعیتی است که به سادگی نمی توان آن را نادیده گرفت. طبق اطلاعات روزانه تجارت موبایل ، آنها بخش اعظمی از جمعیتی خرید موبایل را نیز تشکیل می دهند.

موبایل

اگر در زمینه تهیه و تهیه محتوا مداوم و مداوم باشید ، اتفاقات خوبی برای شما و تجارت شما روی می دهد. یادآوری کنید ، روم در یک روز ساخته نشده است! برای انجام تحقیق وقت بگذارید. درک مخاطبان شما بسیار حیاتی است – به هر حال ، شما استراتژی بازاریابی محتوای خود را در اطراف آنها ایجاد می کنید. بدون مخاطبان شما ، هیچ اشاره ای به همه این موارد وجود ندارد.

مصرف کنندگان محتوا دوست دارند درگیر شوند و احساس کنند بخشی از چیزی هستند. من پیشنهاد می کنم این باید سنگ بنای استراتژی بازاریابی در جریان محتوای شما باشد ، تا از مخاطبان خود مشارکت و تعامل دیجیتال را دعوت کنید.
دیجیتال

چگونه سؤال کنیم؟

خود را در کفش مخاطبان خود قرار دهید. بسیاری از زمانهایی که آنها در حال گرسنگی برای راه حل خاص برای A هستندمشکلی که الان دارند تجربه می کنند

راه حل

هرچه روابطی که در نتیجه استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد می کنید ، قوی تر باشد ، تمایل برند شما و در نهایت – نرخ تبدیل شما قوی تر می شود.

سعی کنید هر محتوایی را که تولید می کنید با فرآیند خرید مخاطبان خود تنظیم کنید. این باید ایجاد شود تا یک هدف خاص برای مخاطبان شما انجام شود و نه لزوماً برای محصول یا خدمتی که ارائه می دهید. این مفهوم بازاریابی ورودی است.

هرگز به دنبال فروش سخت نباشید. اگر آنها شما را دوست دارند ، از شما خرید می کنند. ابتدا باید اعتماد ایجاد کنید و ایجاد کنید.

eMarketer اظهار داشت که ۹۳٪ مراحل خرید با جستجوی اینترنتی آغاز می شود.

از آنجایی که شما شروع به پرورش اعتبار خود در این زمینه می کنید ، افراد دیگر مستقیماً به جستجوی شما خواهند پرداخت. این هدف است! محتوایی که شما ایجاد می کنید می توانید تحت پوشش های مختلفی از قبل برگردانده شود. فقط به این دلیل که شما یک شاهکار را ایجاد کرده اید ، به معنای این نیست که تمام وجود این پتانسیل وجود دارد! یک پست وبلاگ با فرم طولانی ایجاد کرده اید؟ عالی. اکنون آن را به یک PDF قابل بارگیری برای تبدیل آدرس های ایمیل تبدیل کنید. بعد ، خلاصه داستان ویدیویی از آن محتوا را تهیه کنید … چند هفته بعد ، یک پادکست را میزبانی کنید و با یک تأثیرگذار کلیدی در انجمن مصاحبه کنید که به موضوع محتوای اصلی مربوط باشد. طراحی ۲۵ تصویر اشتراکی برای رسانه های اجتماعی … لیست بی پایان است!

بازاریابی محتوا از بین نمی رود – یاد بگیرید امروز آن را تسلط دهید.

درباره نویسنده

کارل رامالو یک متخصص بازاریابی سابق برای استراتژیست زندگی و سخنران تونی رابینز است. وبلاگ وی علاوه بر اینکه یک سخنران انگیزشی و یک مربی موفقیت در زمینه استراتژی های رسانه های آنلاین متمرکز است ، با هدف تقویت کارآفرینان در حوزه رسانه های اجتماعی ، ضمن ایجاد پیشرفت در زندگی و تجارت ، تلاش می کند.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید