نمایندگی سمعک ویدکس Widex

برگزیده

کمپانی ویدکس در سال 1956 توسط خانواده های توفهلم و وسترمن در کشور دانمارک تاسیس شد وامروزه نیز مدیریت این کمپانی به عهده ی همین خاندان است.

ویدکس یکی از کمپانی های مطرح در زمینه سمعک و تجهیزات شنوایی است  که به دلیل فرمول تجویزی و همچنین شیوه ی پردازشی منحصر بفرد خود شناخته شده است.

تولید سمعک های گروه Senso که اولین سمعک کاملا دیجیتال داخل گوش در جهان بود، نام کمپانی ویدکس را بیش از پیش مطزح کزد. ویدکس این سمعک را براساس مدل تحقیقاتی ای که کمپانی اتیکن در همان سال ارائه داده بود، طراحی و تولید کرد.

کمپانی ویدکس با گذشت بیش از پنجاه سال کار و تجربه، امروزه یکی از برندهای قدرتمند در زمینه ی طراحی و تولید سمعک های دیجیتال در جهان می باشد. ویدکس به استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، پیشرفت زیادی در مسیر تولید سمعک های هوشمند وایرلس داشته اشت و با تولید محصولات و خدمات ویژه ی خود توانسته است با اقبال عمومی بسیار خوبی روبرو شود.

شرکت ویدکس در سال 2018 همراه با شرکت سیوانتوس (یکی از بزرگترین برندهای سمعک و محصولات شنوایی که مال برند سیگنیا و چند برند دیگر نیز می باشد) تصمیم گرفتند، بطور مشترک کمپانی WS Audiology را به عنوان سومین تولید کننده ی بزرگ محصولات شنوایی تاسیس کنند.

این شرکت جدید که از ادغام دو کمپانی سیوانتوس و ویدکس بوجود آمده است، از سال 2019 آغاز به کار کرده است.

سمعک های ویدکس نیز دارای انواع مختلفی از جمله مدل های پشت گوشی و داخل گوشی هستند که هرکدام در سطح های تکنولوژی مختلفی به بازار عرضه می شوند. مدل نامگذاری سمعک های ویدکس به این صورت است ک نام تجاری محصول، سطح فناوری و مدل پشت گوشی یا داخل گوشی بودن را شامل می شود.

یکی دیگر از مطالب سایت :   تمکن مالی اسپانیا

اگر پرسش بیشتری داشتید می توانید با شماره تلفن 09044715747 تماس حاصل نمائید.

منبع: نمایندگی سمعک ویدکس Widex

منبع: سایت خرید سمعک آواکاوان