اسپیلت پاکشوماپکیج لورچشوفاژ ایران رادیاتور

دانشجویی

ویژگی های اسپلیت پاکشوما

طراحان برند پاکشوما محصولات خود را با ویژگی های منحصر به فرد تولید و طراحی می نمایند تا مزایای رقابتی را از آن خود کنند و سطح فروش خود را بیشتر نمایند. امروزه انواع مختلفی از برند محصولات گرمایشی و سرمایششی ارائه می شود. پکیج لورچ و شوفاژ ایران رادیاتور نمونه ای از آن می باشند. موارد و ویژگی های زیادی باعث معرفی بیشتر اسپیلت پاکشوما شده است که استقامت بالا در برابر فرسایش یکی از موارد مهم آن است. مجهز بودن آن ها به عایق سیستم تبرید یکی از ویژگی های بسیار مهم کولر گازی پاکشوما است که این سیستم را در برابر خطر پوسیدگی نگه می دارد . بنابراین می توان گفت دستگاه در مقابل فرسایش دارای استقامت بالایی است و لوله های آن دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود.

فیلترهای تصفیه هوا در اسپیلت پاکشوما

انواع مدل های کولر گازی پاکشوما از فیلترهای تصفیه هوا برخوردار می باشند که قابلیت شستشو در آن ها وجود دارد و می بایست آن ها را در زمان های منظم مورد نظافت قرار داد تا به این صورت عملکرد ان ها در حالت ایده آل حفظ گردد و با افت مواجه نشود. نوع فیلترهای انتخاب شده در این محصول از نوع پلاسما می باشد که ذرات ریز و درشت آلرژن ها و آلاینده ها را جذب خود می نماید تا به این شکل مانع از گردش آن ها در محیط گردد.

مصرف انرژی مقرون به صرفه

موارد مهم ویژگی های اسپیلت پاکشوما میزان مصرف انرژی آن می باشد که می بایست خریداران آن را در نظر داشته باشند. با توجه به اینکه معمولا هزینه های برق به دلیل کولر گازی افزایش می یابد ، طراحان این محصول در آن حسگرهای حساس به دما تعبیه نمود اند تا زمانیکه دمای اتاق به درجه مطلوب رود دستگاه را به صورت خودکار خاموش شود و به این صورت در مصرف برق صرفه جویی شود.

پکیج لورچ چیست ؟

یکی از بهترین برند ها که بسیار شناخته شده است پکیج لورچ یم باشد که از برندهای داخلی در ساخت پکیج دیواری شرکت به شمار می رود. کارخانه تولیدی لورچ اقدام به تولید انواع سیستم های گرمایشی در کیفیت بسیار بالا می نماید. این گروه صنعتی در این زمینه از تجربه و فعالیت گسترده‌ای برخوردار می باشد. در واقع از نظر طراحی ساخت و عملکرد می‌توان گفت شرکت لورچ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و یکی از محصولات پر فروش در حیطه سیستم های گرمایشی در ایران محسوب می شود. پکیج های لورچ همگی مطابق با استانداردهای ملی و همچنین استانداردهای اروپا تولید و به بازار ارائه می گردد و تمامی آزمایشات کیفی لازم بر روی محصولات قبل از ورود به بازار صورت می گیرد.

مزایای استفاده از پکیج های لورچ

امکانات و ویژگی های پکیج لورچ باعث شده تا این پکیج ها از سیستم حفاظتی در برابر گیرپاژ پمپ برخوردار باشد. که باعث می شود ریسک خرابی به شکل چشمگیری کاهش یابد و همچنین نوسانات پرتعداد آبگرم تولیدی توسط این پکیج ها افزایش یابد.

موردی که می بایست به آن توجه داشت این است که در این میان کاهش دخالت عوامل و خطای انسانی به شکل کاملا هوشمندانه و با تعبیه مشعل اتمسفریک و سیستم جرقه زن خودکار بدون دخالت دست صورت می گیرد که این موضوع منجر به تداوم فعالیت سیستم گرمایشی پکیج می گردد. ضمن اینکه سیستم آیونایز وظیفه حفاظت از شعله سیستم ایمنی را بر عهده خواهد داشت و در صورت تشخیص سوختن ناقص اقدام به خاموش کردن شعله خواهد کرد و مانعی سوختن ناقصه پکیج می شود.

پکیج چیست؟

پکیج‌ ها دستگاه‌های گرمایشی نسبتا جدیدی به شمار می روند که وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز وسایل گرمایشی خانه همچون رادیاتورها را برعهده دارند. پکیج‌ ها در 2 مدل پکیج دیواری و پکیج زمینی و 2 نوع مخزن دار و بدون مخزن تولید می گردند.

تفاوت پکیج های زمینی و پکیج های دیواری در چیست؟

در ساختمان‌ هایی که از مساحت بالا برخوردار می باشند و به حجم آب مصرفی زیادی نیاز دارند از پکیج‌های زمینی استفاده می ‌شود و پکیج‌ های دیواری در ساختمان‌هایی با مساحت کم کاربردی می باشند. گاز و برق به عنوان سوخت پکیج‌های دیواری کاربرد دارد پکیج‌های زمینی گازوئیل سوز و یا دوگانه سوز می باشند.برای گرم کردن پکیج‌ های زمینی میزان بیشتری آب مصرفی از یک مخزن آب شامل می شوند ولی پکیج ‌های دیواری بدون مخزن آب هستد.

شوفاژ ایران رادیاتور

جهت نصب شوفاژ ایران رادیاتور تنها می بایست با متخصصان در اینخصوص تماس برقرا نمایید تا مجریان مجاز شرکت ایران رادیاتور به محل زندگی شما رجوع کرده و پکیج‌ را برای شما نصب کنند. لازم به ذکر است پکیج ‌های ایران رادیاتور دارای 2 سال گارانتی پس از فروش می باشند.

فروشگاه اینترنتی 2000 هما با ارائه و با تولید محصولات مختلف سرمایشی و گرمایشی به افراد برای داشتن و ساختن میطح اطراف خود با دمای مد نظر در زمستان گرم و در تابستان سرد کند. شما همراهان همیشگی می توانید در این فروشگاه انواع رادیاتور و پکیج 2000 را مشاهده نمایید و ویژگی های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همین موضوع منجر به آن شده تا بتوانید در پایان محصولی مناسب که با شرایط شما سازگاری دارد را انتخاب نمایید و در پایان رضایت کاملی از خرید این محصولات داشته باشید. لازم به ذکر است خرید رادیاتور و شوفاژ یک کار بسیار تخصصی بوده که می بایست از دانش زیادی نسبت به محصول مورد نظر برخوردار باشید. لذا فروشگاه اینترنتی 2000 به عنوان یک مرکز معتبر بوده که با ابرائه اطلاعات جمعی در خصوص محصول مد نظر، سعی دارد تا بهترین انتخاب را داسته و می توانید برای تهیه این محصولات به آن اعتماد کنید.

یکی دیگر از مطالب سایت :   راهنمای جامع انتخاب لوازم عروس