بازیگران سریال مترجم (+دانلود سریال مترجم) فیلم اسکای

دانشجویی

بازیگران سریال مترجم (+دانلود سریال مترجم) فیلم اسکای

سریال مترجم محصول سال 1401 به کارگردانی و نویسندگی بهرام توکلی که این روزها در حال تدوین و ویرایش های نهایی سریال است قرار است در بهار 1401 از شبکه نمایش خانگی منتشر شود تا قبل از این بهرام توکلی تجربه کارگردانی در شبکه نمایش خانگی را عهده دار نبوده اما حال قرار است اولین سریال خود را در این راه با عنوان مترجم راهی این عرصه نماید.

تا قبل از این بهرام توکلی فیلم ها و سریال های متعددی را در سینما و تلویزیون کارگردانی کرده است که جدیدترین فیلمی که او این روزها فیلمنامه آن را تدوین کرده است روز صفر است که این روزها در گیشه سینما در حال پخش می باشد روز صفر یک فیلم جنایی امنیتی است که تا به این لحظه توانسته نظرات زیادی را به خود جلب نماید حال توکلی تصمیم بر این گرفته که دانلود سریال مترجم ایرانی که بازهم داستان جنایی و معمایی را در خود جای داده است را عرضه نماید که هنر خود را در این ژانر به نمایش بگذارد.

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

صابر ابر در سریال مترجم

صابر ابَر (۱۸ خرداد ۱۳۶۳T تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد. صابر ابر که به تازگی سریال قورباغه به کارگردنی هومن سیدی و با نقش آفرینی او در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده است در جدیدترین تجربه هنری خود ایفاگر نقش اصلی سریال خواهد بود.

https://filmsky.ir/category/دانلود-سریال-ایرانی/

مهرانه مهین ترابی در سریال مترجم

مهرانه مهین ترابی متولد کرج در تاریخ ۲۰ مرداد سال ۱۳۳۶ اسـت. او چهارمین فرزند یک خانواده هفت نفره می‌باشد و تنها عضو خانواده کـه وارد حرفه بازیگری شده اسـت و از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته بازیگری و کارگردانی مدرک کارشناسی خودرا اخذ کرده اسـت. بـه دلیل علاقه اش بـه بازیگری وارد تئاتر شد. وی هم زمان با تحصیلات خود در کلاس های بازیگری تئاتر نیز شرکت میکرد.

 

پانته‌ آ پناهی‌ ها در سریال مترجم

پانته‌ آ پناهی‌ ها (زاده ۱۳۵۶، تهران) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه اهل است.پانته‌ آ پناهی ها فعالیت سینمایی خود را به عنوان منشی صحنه از سال 1380 با فیلم شام آخر آغاز کرد و برای اولین با در فیلم آن مرد را نکشید در سال 1382 بازی کرد. این بازیگر پیش از این در سریال‌های خاتون، کرگدن و شهرزاد حضور داشته و حالا اولین همکاری خود را با بهرام توکلی در سریال مترجم خواهد داشت.

 

مجتبی پیرزاده در سریال مترجم

مجتبی پیرزاده بازیگر ایرانی در دهه شصت در تهران بدنیا آمده و فارغ‌ التحصیل لیسانس بازیگری می‌باشد ودر زمینه سینما و تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد. وی بعد از چند سال بازی و حضور در تئاتر برای نخستین بار جلوی دوربین اصغر فرهادی در فیلم فروشنده رفت. باید بگوییم کـه ایشان از جمله بازیگران پرکار و فعال هستند کـه بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت کرده و نقش آفرینی می کرده اسـت‌.

یکی دیگر از مطالب سایت :   معرفی دقیق ترین تجهیزات آزمایشگاهی

زمان پخش سریال مترجم و تاریخ پخش

سریال مترجم کی پخش میشود؟

  • تا بدین لحظه هیچ گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان پخش سریال مترجم بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است. لذا پیشنهاد می‌کنیم که این صفحه را به بوکمارک خود اضافه کنید تا دسترسی آسانتری به دانلود سریال مترجم و همچنین حواشی این سریال داشته باشید.

حواشی سریال مترجم

توضیحات تکمیلی و حاشیه های سریال مترجم

  • «سریال «مترجم» اولین سریال نمایش خانگی بهرام توکلی محسوب میشود که از نیمه تابستان سال جاری (1400) آغاز می‌شود و به‌ زودی بازیگران و عوامل این سریال اعلام خواهد شد.
  • «سریال مترجم» اولین همکاری بهرام توکلی در مقام کارگردانی و سعید ملکان به عنوان تهیه کننده برای ساخت یک سریال نمایش خانگی محسوب میشود، البته پیش از این در «سریال نهنگ آبی» به شکلی دیگر نیز همکاری داشته‌اند با این تفاوت که توکلی نویسنده سریال نمایش خانگی نهنگ آبی بود.
  • ملکان و توکلی در همکاری‌ های قبلی خود آثار سینمایی از جمله «فیلم‌ روز صفر»، «فیلم‌ غلامرضا تختی»، «فیلم‌ تنگه ابوقریب»، «فیلم‌ آسمان زرد کم عمق»، و «فیلم‌ این‌جا بدون من» را ساخته‌اند که با استقبال فراروان مخاطبان همراه بوده است.

درباره ی سریال مترجم

سریال مترجم بهرام توکلی به زودی ساخته می‌شود. به تازگی خبری مبنی بر ساخت سریالی به نام سریال مترجم به کارگردانی بهرام توکلی در مجله نماوا منتشر شده است. بهرام توکلی، نویسنده و کارگردان ایرانی است. این کارگردان 44 ساله متولد 4 آذر 1355 در شهر زیبای همدان است. توکلی فعالیت خود را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه در سال 1377 آغاز کرد. سریال مترجم اولین تجربه بهرام توکلی در ساخت سریال برای شبکه خانگی است. او در ساخت این سریال با سعید ملکان، به عنوان تهیه‌کننده اثر، همکاری دارد.

سریال مترجم، به انگلیسی The Translator، به تهیه‌کنندگی سعید ملکان ساخته خواهد شد. بهرام توکلی و سعید ملکان پیش از این در چندین فیلم سینمایی باهم همکاری داشته‌اند که بیشتر آنها نیز با استقبال گرمی از سوی مخاطبین روبرو شد. از جمله همکاری‌های این دو می‌توانیم فیلم‌های زیر را نام ببریم:

  • فیلم اینجا بدون من محصول سال 1390
  • فیلم آسمان زرد کم عمق محصول سال 1391
  • فیلم بیگانه محصول سال 1392
  • فیلم تنگه ابوقریب محصول سال 1396
  • فیلم غلامرضا تختی محصول سال 1397
  • فیلم روز صفر محصول سال 1398
  • مجموعه نهنگ آبی محصول سال 1397

منبع: https://filmsky.ir/