تریلر جدید سریال «مردگان متحرک» در مراسم کامیک کان و خداحافظی رسمی اندرو لینکلن

مطالب عمومی سری اول

آدما و زامبیا در تریلر جدید فصل نهم سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) در همسایگی هم و در محیطی کثیف زندگی نکبت باری رو تجربه می کنن، بعد از یه تیزر کوتاه در هفته های گذشته، در مراسم کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ بود که شبکه AMC تریلری ۵ دقیقه ای از فصل نهم این سریال رو منتشر کرد که تغییراتی گسترده رو در داستان به تصویر میکشه. هر چند در این تریلر تقریباً بلند تماشاگر صحنه های مهیج زیادی نیستیم اما حس مرگ و قحطی در سراسر این تریلر موج می زنه. در این تریلر تماشاگر هستیم که بازماندگان حمله آخرالزمانی زامبیا یا همون مرده های متحرک، نظمی جدید رو با تشکیل جامعه ای جدید رو تشکیل دادن.

ً اونا از هر زمان دیگری به شرایط پایدار و زندگی قابل تحمل در دنیای ترسناک نزدیک تر هستن و دور نگه داشتن زامبیا و دیگه وظایف روزانه واسه زنده موندن به یه امر عادی و روزمره تبدیل شده.
اما در واقع دوباره تماشاگر درگیریای بزرگ و مهمی بین زندگان هستیم در حالی که تلاش دارن در دنیای پر استرس، بیرحم و قحطی زده واسه زنده موندن با همدیگه درگیر شده و جنگی خونین رو رقم بزنن. شاید مهم ترین نکته در فصل نهم سریال «مردکان متحرک» خداحافظی اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گریمز باشه که از فصل اول تا حالا در سریال حضور داشته و نقش رهبری گروه بازماندگان رو رو دوش داشت.

آنجلا کانگ، شورانر جدید سریال «مردگان متحرک» در مورد رفتن اندور لینکلن و شخصیت ریک گریمز از این سریال اینجور گفته:” این موضوع از اون چیزهاییه که قاعدتاً من نمی خوام اونو واسه طرفداران اسپویل کنم اما چیزی که میتونم به شما بگم اینه که داستانی بسیار باحال واسه ریک داریم. اون به طور فعال در حال فکر کردن روی چیزیه که باید در مورد آینده اون انجام گیرد”.

یکی دیگر از مطالب سایت :   30 نکته مهم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال + بهترین ارزها

اندرو لینکلن به طور رسمی در این مراسم خداحافظی خود رو از نقش ریک گریمز اعلام کرد.
ایشون فقط در ۶ اپیزود فصل نهم هستش و از چند ماه پیش شایعه هایی در مورد خارج شدن اون از نقش ریک گریمز شنیده می شد.
این بازیگر ۴۴ ساله در جواب به سوالی که در مورد خداحافظی اون از این سریال، اینجور گفت:” این آخرین فصل من میشه که نقش ریک گریمز رو بازی می کنم”. ایشون هم اینکه با اشاره به تموم صحنه های احساسی که ایشون در طول این چند سال در سریال «مردگان متحرک» بازی کرده، قول داد که گریه نکنه!

جزییاتی باحال از تغییرات فاحش فصل نهم سریال «مردگان متحرک» با منتشر کردن اولین عکس

جون برنثال با نقش «شین والش» به سریال «مردگان متحرک» برمی گرده؟

برگشت برایان کرانستون و آرون پال به ماشین کاروانی معروف سریال «بریکینگ بد»

تریلر جدید نیمه دوم فصل پنجم سریال «وایکینگا»؛ پرحادثه تر و خونین تر از همیشه