قبل از اینکه دولت‌های سردرگم این کار را برای ما انجام دهند، کریپتو باید خود را تنظیم کند

دانشجویی

کریپتو: می گوید: صنعت تنها در تصویر می تواند انتظار پذیرش انبوه داشته باشد که صنعت خود را تنظیم کند و ثابت کند که ما یک طرح پونزی نیستیم. Imgesu Cetin، بنیانگذار و مدیر عامل Defy Trends.

بازار جدید، قوانین جدید

در بسیاری از کشورها، مقررات دولتی از نوآوری‌های بازارها خارج می‌شوند. این روند در بازارهای مالی پرشتاب بسیار مشهود است. به همین دلیل، بازارهای مالی همیشه دارای نهادهای نظارتی قوی، تحت رهبری صنعت بوده اند.

این در مورد بازارهای رمزنگاری کاملاً صادق نیست. این در حالی است که بر امور مالی غیرمتمرکز اهمیت دارد (DeFi) و حتی سریعتر سرعت نسبت به امور مالی قدیمی در بازارهای رمزنگاری، خود تنظیم صنعت تازه شروع شده است. دلیل برای این وجود دارد.

 

سر Web 3.0 و نیاز به تخصص لازم است به این معنی باشد که می‌توان می‌تواند اصلی را برای مشروعیت بخشیدن به کلاسی در حال رشد داشته باشد. مدل‌های سنتی بسیار کند حرکت می‌کنند. با این حال، نهادهای خودتنظیمی قوی هستند که با آژانس‌های سنتی کار می‌کنند بهترین راه را برای رشد و دریافت مسیر می‌کنند. موجودی می توان پیدا کرد.

چرا کریپتو به مقررات نیاز دارد

یک صنعت خودتنظیم اساساً صنعتی است که در آن گروهی از نهادهای صنعتی گرد هم می آیند و دستورالعمل ها و استانداردهای رفتاری را صادر می کنند. نهادهای خودتنظیمی می توان استانداردهای کیفیت را بدون بوروکراتیزاسیون آشفته و تشریفات اداری که جهان پذیرفته است، بهبود بخشید. آنها توصیه های قوی هستند بدون اینکه از نظر قانونی قابل اجرا باشند.

بلاک چین همه چیز در مورد بازگرداندن خطرات و پاداش ها به دست دارندگان کیف پول است، از طریق دادن به آنها انتخاب چه کاری انجام شود. بنابراین خودتنظیمی کاملاً با فلسفه زیربنایی بلوک چین همسو است، حوزه ای که به تمرکززدایی و استقلال از شخص ثالث افتخار می کند.

در حالی که خود تنظیمی در هر بازاری به ایجاد کمک می کند، به ویژه در مورد ارزهای دیجیتال به دلیل تغییر صادق است. شناخته شده است که اکوسیستم بلوک چین به نسبت زیرساخت های موجود سریعتر است. نه تنها برنامه های کاربردی ساخته شده بر روی بلوک چین، بلکه تغییر در خود صنعت نیز وجود دارد.

منطقی است که تنها تیمی از تحقیقات و ارگان‌های صنعت ارائه راهنمایی صحیح را دارند. هر چه خودتنظیمی شود، ابزارهای زیادی برای حمایت از دولت در ایجاد ساختار ایجاد می کند. خودتنظیمی کارآمد همچنین به تقویت اعتماد و جلب حمایت بیشتر مردم کمک می کند.

خطرات عدم نظارت

ظهور صنعت دفتر کل توزیع شده با ظهور اینترنت مقایسه می شود. اما یکی از موفقیت اینترنت به دلیل فقدان نظارتی بود که توسعه دهندگان آزاد بودند تا در خلاء نوآوری کنند. حدود دو دهه طول کشید تا نهادهای نظارتی واقعاً مقررات صنعت آنلاین را شروع کنند. دنیای کریپتو، با پیوندهایش با تامین مالی و پتانسیل از دست دادن سرمایه، این تجمل را ندارد. و همه ما خطرات عدم نظارت را می دانیم.

علاوه بر از دست دادن تمام سرمایه شما، افراد دیگری هم از خود تنظیمی و هم مقررات شخص ثالث وجود دارد. عدم قطعیت ها، قیمت نوسانی، و نگرانی از فعالیت های غیرقانونی همگی بر این موضوع که بازارهای ارزهای دیجیتال شکی را تحت تاثیر قرار می دهند، به نوعی، مورد نیاز است. همه این موارد در هر بازار مالی اتفاق می افتد، اما نه به یک اندازه. عدم درک عمومی مانع پذیرش رمزارزها می شود. فقدان نظارت دولتی نیز مانعی برای استفاده از رمزنگاری است.

یکی دیگر از مطالب سایت :   خرید ورق آهن

اساسی این است که صنعت کریپتو تنظیم نشده است. این برای منصرف کردن مردم از سرمایه گذاری و آزمایش کافی است. این بیان به علامت سوال (احتمالاً بی اساسی) در اخبار و رسانه های بسیاری از سیاستمداران و اقتصاددانان باعث می شود که خنثی از رمزنگاری از این فناوری دور باشد.

آنچه لازم است

صنایع و سازمانها باید برای خود تنظیمی گرد هم آیند. این قبل تا حدی اتفاق افتاده است. در سال 2018، انجمن تبادل ارز مجازی ژاپن (JVCEA) توسط آژانس خدمات مالی (FSA) در ژاپن به رسمیت شناخته شد. صنعت کریپتو ژاپن اساساً مجاز به تنظیم خود بود. JVCEA متشکل از 16 صرافی و 5 عضو Type II اضافی (از جمله Coinbase) است. روند خودتنظیمی در صنعت مباد رمزنگاری در برخی، اما نه همه، دولت-ملت ها منعکس شده است.

اما برای اینکه آن کار کند، به چیزی بیش از پذیرش خودتنظیمی نیاز دارد. نرخ رشد و نوآوری در صنعت ارزهای دیجیتال بسیار سریع است. ابزارهای هوش مصنوعی و Big Data مانند Defy Trends برای محاسبه داده‌ها و درک آن‌ها در یک بازه زمانی کوتاه هستند. اکنون به مقررات توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، و سال‌ها در طول می‌کشد تا قانون مصوب شود. اما یک نهاد خودتنظیمی می‌تواند دستورالعمل‌های فوری را بر اساس اطلاعاتی که دسترسی سریع به آن‌ها داشته باشد، بدون تأخیر زمانی پیش‌نویس می‌کند.

با درخواست‌ها برای سیستم نظارتی رمزنگاری جهانی، جمع‌آوری سریع و بررسی اطلاعات حتی برجسته‌تر می‌شود.

شرکتهای خصوصی رمزنگاری باید با نهادهای خود نظارتی کار کنند که سپس با آژانس‌های عوامل ایجاد یک اکوسیستم کاملاً قوی و پایدار کار کنند. این شرکتهای دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل و تحلیل اطلاعات به بازارهای دسترسی خواهند داشت تا بینش‌هایی را ارائه دهند که از انطباق به آن‌ها منتقل می‌شود. با سرعت بازارهای مالی، هر بازیگری باید نقش خود را در تامین امنیت سیستم ایفا کند.

خودتنظیمی: بهترین راه رو به جلو

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/

 

آنها می توانند با مقامات نظارتی سنتی کار کنند تا بهترین ها را از هر دو جهان به دست آورند، جایی که قوانین برای نوآوری های بازار تنظیم شده اند و از نظر انطباق واقعاً مفید و معنادار هستند.

خود تنظیمی احتمالاً زمینه ای برای نقش نقش تری برای ارائه کریپتو در سطح جهانی فراهم می کند. با گذشت زمان، دولت‌ها می‌توانند از کاربردهای صنایع صنایع خاص استفاده کنند و به طور معمول از ابزارها و تکنیک‌هایی استفاده کنند که مفید باشند.

در هسته خود، خود تنظیمی صنعت را با دولت همسو می کند و اجازه می دهد هر دو بخش دولتی و خصوصی برای اهداف مشترک و حرکت به با رشد و پذیرش محلی و بین المللی.