قیمت دوربین سونی

برگزیده

قیمت دوربین سونی

سونی (به ژاپنی: ī ニ 株式会社 ī, Sonī Kabushiki-gaisha؛ به انگلیسی: Sony Corporation) یک شرکت چند ملیتی با دفاتر متعدد و دفتر مرکزی آن در توکیو، ژاپن است. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین گروه های رسانه ای جهان با فروش 68.39 میلیارد دلار در سال 2006 است و دفتر مرکزی آن در Minata، توکیو قرار دارد. سونی یکی از تولیدکنندگان پیشرو در محصولات الکترونیکی، محصولات سمعی و بصری، ارتباطات، بازی های ویدئویی و فناوری اطلاعات برای اوقات فراغت و بازار حرفه ای است که آن را به یکی از ثروتمندترین شرکت ها در جهان تبدیل کرده است. فعالیت های تجاری اصلی این شرکت شامل شرکت سونی، شرکت فیلمسازی سونی، بازی های رایانه ای سونی، سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی است. شرکت بازرگانی ایران نماینده رسمی محصولات صوتی و تصویری سونی در ایران می باشد.

دوربین های آماتور سونی بسیار متنوع هستند و قیمت همه آنها کمتر از 500 دلار است. دوربین های سونی W و WX ارزان ترین هستند. برخی از تلفن های همراه می توانند با این دوربین ها عکس های بهتری بگیرند. با این حال، سری‌های گران‌تر مانند HCS دارای ویژگی‌های نسبتاً خوبی مانند ضبط ویدیوی 4K و صفحه‌نمایش دیجیتال OLED هستند. ما این دوربین آماتور سونی را به کسانی که به خرید دوربین سونی اندکی بهتر از یک گوشی هوشمند برای عکاسی غیرحرفه ای هستند توصیه می کنیم.

دسته دیگر از محبوب ترین و بهترین دوربین ها بدون شک سری دوربین های بدون غلتک سونی میر هستند. دوربین هایی مانند A7 و A9 در لیست بهترین محصولات غیرمعمول جهان قرار دارند و دارای ویژگی های بسیار متنوعی هستند که متناسب با نیازهای هر عکاسی باشد.

سری دیگر دوربین ها، سری لنزهای ثابت سونی هستند که کیفیت بسیار خوبی با سنسورهای بسیار بزرگ دارند. این دوربین های سایبر شات برای روستائیان و علاقه مندان به عکاسی بسیار مناسب هستند kalekter.com چرا که با قیمت های پایین و در رنگ های متنوع عرضه می شوند.

دوربین های کامپکت سونی به چهار دسته تقسیم می شوند: دوربین های RX0، دوربین های RX100، دوربین های RX10 و دوربین های RX1R.

دوربین های RXO بسیار بادوام و ایده آل برای سفر و ماجراجویی در فضای باز عالی هستند. دو نوع دوربین وجود دارد: Sony RX0 و Sony RX0II که بسیار ارزان هستند. Sony RX0 فقط 550 دلار قیمت دارد.

سری RX100 بسیار فشرده است و لنز آن قابل تعویض نیست. دوربین ها سبک هستند، فوکوس می کنند و سریع عکس می گیرند و عکس های 20 مگاپیکسلی می گیرند. عکاسان حرفه ای می توانند از سری دوربین های سونی برای ثبت لحظات استفاده کنند.

یکی دیگر از مطالب سایت :   طراحی اپلیکیشن ios و اندروید

دوربین های سری RX10 پیشرفته تر و سریعتر از هر شش مدل دوربین سونی RX100 هستند و عکس های بهتری می گیرند. Mark IV همچنین می تواند ویدیوهای 4K ضبط کند.

طیف گسترده ای از حالت ها و جلوه های مختلف برای تصاویر ثبت شده با دوربین سونی W810 در دسترس است که به شما این امکان را می دهد تا بدون دانلود نرم افزار خاصی جلوه های خلاقانه تری را به عکس های خود اضافه کنید. حالت مهمانی، مناسب برای شب و بسیاری از تنظیمات پیشرفته و بهینه سازی فلاش، با حفظ رنگ و بافت، عکس هایی با وضوح و روشنایی بالا می گیرد.

 

دکمه های W810 به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در دسترس باشند، با فشار دادن یک دکمه می توانید فیلم های HD 720p ضبط کنید.

دوربین سونی Alpha a7 III با لنز 28-70 نسخه جدیدی از سری a7 سونی است که به تازگی معرفی شده است. این دوربین که آخرین دوربین فول فریم سونی پس از Sony a7R III است، نسبت به مدل قبلی خود در زمینه طراحی حسگر پیشرفت‌های ویژه‌ای داشته است. کیت لنز سونی Alpha a7 III 28-70mm برای فیلمبرداری و عکاسی مناسب است. این دوربین به سنسور فول فریم Exmor-R-BSI-CMOS با 24.2 مگاپیکسل مجهز شده است. در کنار سنسور پردازنده BIONZ X قرار دارد.ترکیب حسگر و پردازنده Sony a7 III امکان ضبط سری با نرخ فریم 10 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. در ضمن حساسیت این دوربین تا 204800 می باشد که در نور بسیار کم بسیار کمک کننده است.

a7 IV از جدیدترین طراحی بدنه دوربین‌های سونی استفاده می‌کند، ویژگی‌های آن شامل دسته بزرگ‌تر و دکمه‌های بزرگ‌تر و برجسته‌تر است. یک صفحه نمایش لمسی LCD تاشو و چرخان نیز مانند منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا در دوربین تعبیه شده است. استفاده از پردازنده های جدید در این دوربین پتانسیل استفاده از منوهای webmah.ir پیشرفته مشابه آنچه را که قبلا در a7S III دیده بودیم را دارد.